Friday, June 17, 2011

Päikesevarjutus









Armukolmnurk


Õiged valikud


Valed valikud



Kõik see keerleb Bella peas, kas ta tõesti armastab Jacobit mitte kui venda? Kas ta teeb õieti kui valib Edwardi? Mida öelda oma vanematele? Ega Edward must tüdine? Miuke elu võiks mul olla koos Jacobiga?


''Ma näen, et sa ei suuda ilma temata elada. Aga mina oleksin olnud sinu jaoks tervislikum. Mitte uimasti - mina olnuks õhk, päike.''


''Kui kõik kaoks ja tema jääks, kestaks minu olemasolu edasi, aga kui kõik muu jääks ja tema hävineks, siis muutuks maailm mulle võõraks.''



''Päikesevarjutus'' on neist kõige haaravam, tegevus tõstab ihukarvad püsti, ajab värinad peale.. Kohati ei mõistunud ma tegelaste käitumist, oleksin soovinud teistsugust lähenemist. Südamlikult valus raamat. Valikud, mis tehaks võivad olla nii valed kui õiged ja hiljem neid kahetsetakse, kuid siis on juba hilja!


Bella peab valima Edwardi või Jacobi vahel! Ning see otsus muudab kogu tema elu! Mulle isiklikult meeldib Edward rohkem, ta on romantilisem, armsam, kuigi ma ei mõista miks nende nahk peab nii külm ja kõva olema? :D

No comments:

Post a Comment