Monday, June 27, 2011

Kellel poleks saladusi?





''Kellel poleks saladusi?'' autoriks Sophie Kinsella on järgmine teos, mille ma 2 päevaga läbi lugesin:D

See oli väga huvitav ja naljakas raamat. Naersin päris palju.


Raamat räägib Emmast, kellel on palju saladusi, mida keegi ei tea, kuni ta need lennukis ühele suvalisele räägib. Vähemalt arvas ta, et mees on võõras. Tuleb välja, et mees on tema ülemus. Ja need saladused polnud üldse mitte lihtsad ja väikesed, vaid päris naljakalt margid:D

Igatahes lugege:P


Mul tekib järjest suurem isu raamatute järgi. Arvan, et peaksin hakkama vist üsna tihti raamatupoodides vedelema, sest kui ma avastan hea raamatu, mida endale tahaks, on see läbi müüdud. Ning ma jään kõigest ilma, vedas Videviku saaga pole veel läbi müüdud, ning selle sain:P Aga ei Täiuslikke ega ka seda pole kuskil.. Või kui ka kuskil on siis ma pole kuskilt leidnud..

No comments:

Post a Comment