Sunday, June 19, 2011

Elu sarnaneb raamatuga, mida rumal pealiskaudselt lehitseb, tark aga loeb järelemõtlikult, kuna ta teab, et seda on võimalik lugeda ainult üks kord.



Ma ei kujuta hetkel elu ilma raamatuteta. Nii mõnus on sellise vihmase ilmaga voodis lesida ja lugeda põnevaid raamatuid, mis haarvad su sündmuste keerisesse.

Viimasel ajal on nii palju askeldamist, ning mul pole väga palju aega lugeda. Raamatut kaasa ka võtta ei saaks, kuna siis peetaks mind hulluks, ainult irvitab:D. Nii et see kõik ajab mu hulluks, see teadmatus, et ma ei tea, mis saab edasi.. Kõhus keerab ja ma mõtlen ainult põnevale kohale, mille lugemine venib ja venib edasi. Ma juba vihkan seda ärevat tunnet, kui ma õhtul raamatu käest panen ja soovin, et oleks hommik, et mu silmad poleks nii väsinud ja ma võiks rõõmaslt edasi lugeda :).

Raamatud on mu täiesti enda külge klammerdunud, kooli ajal ei teki vajadust ega isu lugeda, siis on kõike muud nii palju teha, kuid hetkel ma igatsen seda liiga palju- just neid häid noorte raamatuid! :)

No comments:

Post a Comment