Wednesday, June 22, 2011

Meri, päike(?), rand..



Heia,
Ma olen üsna õnnelik.

Keda ma lollitan! Ma olen väga õnnelik!! :D Kuulsin just, et Hanna tuleb 4 pävaks Elva kanti, ning on suur tõenäosus, et me ka näeme:P jeeii.. Olen seda juba kaua oodanud, et teda viimaks jälle näha:)

Ma käin nüüd Rimis tööl, algselt pidin pühadel tööl olema, kuid sain vabaks, nõme tegelikult. Et siis 2 nädalat tööl. Ülejärgmise teisipäevani võite mind näha siis Tasku Rimis kaupa välja panemas:D

Reedel on meil suur plaan minna Kadrinasse, kus siis Elf pärit on. Lähme saame mõnd süstid, väntsutame ''natukene'' lfi poolvendi, -õdesid, kaupleme neid endale, kuulame muljeid ja ikka väntsutame:D Ning siis suundume Tallinna vanatädile külla. ma nii loodan, et nad on sel ajal maal Väänas, sest siis me saame mere äärde. Ma nii armastan merd, tahame õega pilte ka teha:D Pealegi on mere ääres mõnus istuda ja kuulata mere kohinat, lainete loksumist:)

Jaanipäeva veedame maal ja kodus:P

Igatahes kõigile mõnusat jaani! Grillige palju!!:)

No comments:

Post a Comment