Thursday, June 16, 2011

Noorkuu








Oehh..

500 lehekülge on mulle 1 päev! Ma unustan kõik muu oma ümber ja keskendun ainult ühele - huvitavale raamatule.


Noorkuu pole nii hea kui Videvik, kuid see on põnev. See raamat pole nii romantiline, aga mis lahkuminekus olekski romantilist? Inimesed saavad haiget ja tunnevad end üksikutena. Lahkuminek on valus, ning seda valu annab see raamat hästi edasi.

Mulle meeldivad õnnelikud lõpud, kus kõik loksub jälle paika, ning on täpselt nii nagu olema peab - Edward Bella kõrval:)

Raamat on hästi ülesehitatud, ning sisaldab nii paljusid tundeid, emotsioone, mis kisuvad lugeja kaasa tunnete pöörisesse. Ma arvasin, et mulle ei saaks kunagi selline vampiirivärk meeldida, aga ma eksisin. Aga ma ju armastan Potterit ka nii, et siin pole miskit üllatavat!

No comments:

Post a Comment