Wednesday, April 1, 2009

31.M2rts

Sry eile ei saand kirjutada, j6udsime liiga hilja koju ja siis s6ime ja pidime magama minema.
Hoikul kooli minnes oli ilm tuuline ja natuke pilves. Esimese tunni ajal olime arvuti klassis ja r22kisime kuidas meil l2heb. Edasi tutvustati meile kooli. Siis k2isime hispaanlastega kehalises, kes tahtsid 2ngisid nendega jalgpalli. Siis kuulasime nende muusika tundi ja saimegi koju.
Kuna ta ema oli tool siis l2ksime ta t2di juurde sooma. Ta t2di on h22sti tore. Tal on 1 kuune laps Daniella. Ta tahtis mind t2itsa paksuks soota, k6ige pealt toodi suur kausi t2is salatit, sealt natuke s6in siis sain pool lasanjet, siis m6tlesin et sooks paar kr6psu ja siis t6i ta mulle veel banaane ja maasikaid kausis ja tahtis veel ja veel tuua.
Maria Jose hoidis oma sugulast, aga siis ta hakkas karjua ja ta onu v6ttis ta 2ra. Ja rahustas maha. Ning siis pani mulle sylle, ma m6tlesin, et 2kki hakkab ka rookima, aga ei oli v2ga vait ja vahtis mind suurte siladega suu lahti. P2rast sain vell korra arvuti kaa. Aga siis t2di tahtis tal n6usid pesta ja t6i lapse meie juurde. Daniella aga hakkas j2lle nutma ja siis a v6tsin ta oa k2tte ja ta j2i kohe vait:D. T2di ytles Maria Josele, et ta on liiga n2rvis, ja et a olen rahulik siis on ka laps rahulik.
Edasi l2ksime bussile ja shoppaa k6ik koos. P2ris l6bus oli, ainult eriti midagi huvitavat ei leidnud.
Koju j6udsime alles 22.15 umbes. Siis oli neil siin mingi ees kylas. Tervitas ja usitas ind ja uuris igast asju. a arvan et ta oli Maria Jose isa, aga kindel ma pole. Igatahes vaatas ta mind palju ja uuris igast asju minu ja eesti kohta:D
Soogiks s6ime aga pitsat:S See oli nii jube suured sibularattad ja seened ja oliivid peal:S a m6tlesin et kohe kohe tuleb yles aga 6nneks eii. Magustoiduks tegi ta ea kooki:P. Ja sisi k2sutas ta ea meid agaa.

No comments:

Post a Comment