Friday, April 3, 2009

02.Aprill

PALJU PALJU 6NNE SYNNIP2EVAKS VANAEMA!!!

T2na hommikul oli ilm pilvine, aga ikkagi olid paljudel lyhikesed pyksid ja seelikud. Mina panin kaa seeliku:P
Mazarronis kiskus ilm ka vihmale, aga ei hakanud sadama. K2isime Mazarroni linnavalitsuses, vaatasime seal 2 n2itust ja siis s6itsime yhte kalade soolamis muuseumi. Muusemust edasi l2ksime randa.
Rannas olid suured ja v2ga lahedad lained:D Yks Eesti tydruk hakkas laine eest 2ra jooksma, aga see tuli nii kiiresti, et ta lendas kohe p2ris vee alla. Mina ujumas ei k2inud, sest vesi oli selleks liiga kylm. S6ime rannas l6unat ja osad m2ngisid palliga.
Koju j6udsime 6 ajal. Kuna mul polnud peaaegu kellegile kingitust siis l2ksime shoppama:). Sain k6ik mida otsisin;)
Siis saime teistega kokku ja k2isime 6htust soomas ja jalutasime niisama. Koju j6udsime alles u. 23.00. Yritasin kohvrit pakkida, aga seal on nagu v2ga palju asju. Osad lehed, mis siit saime viskasin minema. 6nneks kingitused ei v6ta enam palju ruumi:D.
Homme alles kell 10.00 kooli:P. Siis saab kauem magada. Kell 11.00 pidi olema ilutulestik meie auks ja sis u. 11.45 peame juba bussil olema ja s6idame lennujaama. Lennujaamast lendame Londoni ja j22me sinna ooseks:). Tsau..