Monday, March 30, 2009

30.M2rts

Hommikul pidime 08.10 koolis olema. 2rkasime 07.45, panime riide ja l2ksime ta vanaema kohvikusse sooma. Kooli j6udes ootasime tykk aega ja alles 09.30 tulid bussid, mis viisid meid m2e juurde. Kohale j6udes, aga hakkas sadama ja j2rgi j2i ainult hetkeks. Mulle ta vihmavarju kyll ei andnud vaid kasutas ise. Aga Elis Maria laenas mulle ja Annabelile.Paljudel polnud keegi vihmavarju kaasa pannud ja nad olid kohe eriti m2rjad, aga ikkagi said ka teistel juuksed, riided ja jalan6ud m2rjaks. Mul on kaasas ainult yks paar pikki pykse ja yks pikk pusa, nii siis istusime kell 14.00-19.00 kodus. Mu riided l2ksid pessu, aga Maria Jose tahtis v2lja inna ja siis oli jama, sest mu pyksid olid l2bim2rjad ja jalan6ud kaa. Maria Jose ema l2ks v2lja ja kui a p2rast kysisin kuhu ta ema l2ks siis ta ytles et mulle pykse ja jalan6usid ostma. Aga u kohver on nii v2ike, et sinna ei mahugi rohke asju ja neile need pyksid jalga ei l2he ja jalanumber on kah palju palju suurem. Pyksid on sellised h22sti peenikesed, alt l2hevad eriti peenikeseks:D Jalan6ud, aga mingid tennise laadsed:D Pole eriti minu stiil, aga jah. Igatahes atkal eriti kellegile ei eeldinud, sest sadas liiga palju ja tee oli kah liiga pikk. &htul k2isie yhe ta s6branna pool, kes elab k6rvalmajas, m2ngisime tema s6branna, ta venna ja Maria Josega kaarte. Nyyd aga tulime koju ja varsti saab syya kaa;P Tsau?!¿

2 comments:

  1. vaatasin ilmateadet, eilne lubas neljapäevaks päikest, täna hommikune aga enam mitte. samas lubab 20 kraadi sooja...
    kas oled Inest või Juliat näinud?

    ReplyDelete
  2. Tean nad r22kisid jah.
    Mkm...

    ReplyDelete