Saturday, March 28, 2009

27.M2rts

Olen siis nyyd Hispaanias. Sry siin pole t2pit2hti! Nii et peate yritama seda lugeda.
Hommikul 2rkasin kell 3.45 siis kell 4.45 ma juba l2ksin kooli juurde bussile. Kella 9-ks olime Riias. Riias kaalusime kotte ja sisi l2ksime check in-i. Sealt l2bi tulles oli meil veel veits aega ja saime lennujaamas ringi vaadata. Lennukiga s6itsime 2,5 tundi. Inglismaale j6udsime Inglise kella j2rgi 11.40. Riia lennujaamas olime meil aega nii 6-7 tundi. Kuna me esimese 30 minuti j2rel huvitavat ei leidnud istusime oma kottide juures ja lihtsalt lollitasime ja naersime. Kohe v2ga v2ga palju naersime. Lennukile minnes istusime seekord Annabeliga kahekesi ja sisi yks inglane 19 aastane Ben istus meie korvale. Me siis yritasime temaga r22kida Inglise keeles aga see ei 6nnestunud just v2ga h2sti. Aga nalja sai ikka.
Murcia lennujaama j6udes ootasid osad suht kaua enne kui Hispaanlased vastu tulid. Osad tulid 5 minti p2rast, osadel l2ks kauem. Minu siinne perekond aga s6itis valesse lennujaama ja sisi ma pidin seal 35 minutit ootama. Kuni l6puks kehalise 6petaja mu koos yhe hispaanlase ja eestlasega linna t6id. Nood aga l2ksid maha ja s6itsid teise autoga 2ra. Niisiis j2in selle kehalise 6petajaga kahekesi. Ta viis mu kooli juurde kus pidime perekonnaga kokku saama. Ta hakkas minuga Hispaania keeles r22kima, ma tegin lolli n2o p2he. Siis ta kysis kas ma Prantsuse keelt r22gin, ma ytlesin et v2he. Siis ta ytles: Ainult Eesti keeles ja inglise jah?:D Ma ytlesin et jah. Siis saingi juba koju. Minu Inglise keele 6petaja oli ka veits mures, aga ta arvas et k6ik l2heb nagunii h22sti kuna olen varem ka Hispanias k2inud ja siis ei karda nii v2ga. Mulle isegi tundus, et ta tahaks mind enne kooli juurde minukut kallistada, aga ta ei teinud seda.
Marial on v2ga kena korter. Ma sain oma magamistoa ja s6ime 6htust, nyyd varsti annan kingid yle, niiet tsauki:)

1 comment:

  1. väike parandus - Londoni lennujaamas oli aega 5-6 tundi.
    vahemärkusena veel ,et meie ajavahe Hispaaniaga on -1 tund, Inglismaaga aga -2 tundi.
    Tore lugeda, et seiklusi juba on - see ongi mõnus. Pärast on mida meenutada :)

    ReplyDelete