Sunday, March 29, 2009

28.M2rts

Hommikul 2rkasin varakult alguses 6.25 siis aga j2in uuesti magama ja 2rkasin alles 9 ajal.
Hommiku sook oli ikka p2ris lahe klaas piima ja 2 kypsist.
P2rast hommikusooki l2ksime linna. Saime kokku Maria Jose 2 parima s6brannaga. K2isime shoppamas. Kaua?¿ Oi tegelt ikka v2ga v2he AINULT 6 tundi. Mina muidugi olin kohutavalt tydinenud, sest nad proovisid nii paljusid riideid. Ja me pidime k6ikidesse poodidesse minema.
L6unat s6ime McDonaldsis. Siis shoppasime veel ja saime kokku Sandra ja Markusega 5 minutit sai siis nendega ka r22gitud.
P2rast shoppamist l2ksime Maria Jose t2di juurde, kellel on v2ga armas beebga libe.i:)
Siis l6puks tulime koju, kodus aga olime vast tund kui mitte v2hem. Ja siis l2ksime synnip2evale. Aga enne minekut avastasin ma, et vihma sajab. Ja mitte v2he... Kogu tee, mis sinna s6itsime sadas ja kui kohale j6udsime siis j2i j2rgi. Majast oli kosta k6va l2rmi. Seal oli ikka k6vasti rahvast ka. Palju t2iskasvanuid ja umbes 15 last. K6ik lapsed ainult jooksid ja karjusid ja l6hkusid 6hupalle. Sinna minnes sain ikka p2ris palju musisi kaa, nagu siin inimestel kombeks:D &nneks ei olnud me seal kaua, nii kui soodud tulime tulema. Aga j2lle oli hakanud sadama ja kui uksest v2lja tulla oli tee v2ga libe. Nii k2is yks pisike tydruk pikali, yks poiss kukkus mu jalgade peale ja Maria Jose ema oleks kah 22repealt pikali k2inud:D. Ma nii jubedalt v2sinud sellest p2evast, et varsti magama kaa:)

2 comments:

  1. Lootsid rohkem nagu midagi näha, kusagil käia, Mitte poodides kolada?
    Sünnipäev oli vast ikka natuke huvitav elamus ka? Mis süüa pakuti?

    ReplyDelete
  2. Lootsin vb jah. Kes viitsiks 6 tundi poodides kolada? Mina kyl mitte.
    Oli kuigi l2rm oli veits suur. Shokolaadi kooki, kringlit, v6ileibu, sinki, oliive ja ube...

    ReplyDelete