Saturday, April 19, 2014

Sõber või asi...

Võid ennast palju tahad korrata, kuid inimesed ikka ei mõista! Ei mõista mida küsite? Mõni inimene ei mõista ikka seda, et kõik mis puudutab mind on MINU ELU, mitte kellegi teise ning ainult minul on õigus öelda, kuidas ma seda elan! Kogu mu maailm, keerleb minu ümber, minu soovide ja tahtmiste, mitte kellegi teise! Seega elan oma elu nii nagu ma heaks arvan ja keegi ei ütle mulle midagi.
Kõik on lihtsalt väga hästi hetkel. Ma tõesti olen õnnelik. On hetki, kus mitte nii väga, aga mul on hetkel palju asju, mille üle rõõmustada! Ning keegi ei saa mult seda rõõmu võtta! Ma armastan eriala, mida õpin ja kursakaaslasi (vahel mitte nii palju). Ma armastan oma kodu! Ma armastan seda, et saan olla abiks ja saan veeta aega kodus koos oma lähedastega! Ma armastan oma tööd, mida teen ja ootan põnevil ka uuele kohale asumist! Ma olen õnnelik! Mulle pole vaja pidu, valjut muusikat, purjus sõpru, alkoholi jms..
Ma pole halb inimene, kui ma haigena ei tule välja või ei hooli pidutsemisest! Sest selline ma kord juba olen, leppige sellega või siis tõesti ärge enam suhelge, sest muutuda ma ei kavatse. Minust ei saa uuesti klubi-diivat. Mulle meeldib see rahu ja vaikus. Ning mitte keegi ei muuda mind või ei ütle mulle, mida ma tegema peaks. Sest see pole tõeline sõber! Sõber on see, kes teist alati toetab ja kuulab ja hoolib. Sõber ei ütle teisele halvasti ja ei sõima teda. Sõber peab toetama kõiges ja mõistma, mitte maha tegema ja laitma ning siis veel saatma teist kõige hullematesse kohtadesse. Sõber ei ütle hüvasti ja ära räägi minuga enam kunagi. See pole sõber!!!

No comments:

Post a Comment