Thursday, November 11, 2010

Minu KULLAKE!


My SISTA! :P

Niinii hea oli sind üle pika aja näha, lihtsalt kõndida ja lobiseda kõigest.. Hea vaheldus pingelisele perioodile ja igavale vaheajale. Pealegi viimati nägime ju ikka megakaua aega tagasi... Ning üldse olen sind kokku näinud kõigest 2 korda, aga nagu tunneks sind juba terve igavik!

Hanna on tüdruk, kes toetas mind just siis kui mul seda hädasti vaja oli!
Sa panid mu unustama kõik halva ning koos me muutsime selle naljaks:D

Sa oled lihtsalt super! me mõistame teineteist, toetame raskel hetkel ning aitame, kuidas vaid oskame.

Võiksime ainult tihedamini näha:/

Sinuga kohta ei saa midagi halba öelda, sest sa oled lihtsalt nii armas, sõbralik ja tore!


Kohutavalt hea südamega tüdruk!!


Sa oled mulle kohutavalt kalllis! Don´t forget that!

Sind mitte näha ja sinuga mitte rääkida on sama hea kui seista allikas- kurk kuivamas, kuid kui küünditada veeni, siis see kaob.

No comments:

Post a Comment