Saturday, November 20, 2010

M.E.

MUL ON: pruunid silmad.
MA TAHAN: õnnelikku murevaba elu!
MA SOOVIN: minna ümbermaailma reisile:P
MA VIHKAN: et mu arvuuti on jälle katki:@
MA IGATSEN: kallit.
MA KAHETSEN: paljusid asju oma elus.
MA ARMASTAN: Elfi!
MA OLEN ALATI: imelik:D
MA EI OLE: loll:D
MA LAULAN: kohutavalt:D
MA NUTAN: üsna tihti..
MA KAOTAN: vahest oma asju ja siis satun paanikasse:D
MA TEKITAN SEGADUST: paljudes?
MA PEAKSIN ÕPPIMA: ajalugu?
VÄRV: punane!
KUU: Juuli.
LAUL: James Blunt - Stay the night
TOIT: pannkoogid maasika moosiga:P Nämm nämm.
JOOK: Viinamarja mahl
KAS SA KUNAGI..
1.Sööksid putukat? ELUSEEESMITTE!
2.Tapaksid kellegi? Ainult sääski ja kärbseid..
3.Hüppaksid langevarjuga lennukist? Ei usu:D Pole nii julge.
4.Kõnniksid sütel? Noup.
5.Läheksid sööma täiesti võõraga? Usun, et ei läheks.
6.Hakkaksid taimetoitlaseks? EII:D
7.Laulaksid karaoket? Tehtud!
8.Oleksid ellujääja? Ei usu.
9.Paneksid kellegi nutma? Heas mõttes ja:)
10.Lööksid last? EI!
11.Läheksid kohtingule endast 10a vanema inimesega? Ei.

KODULINN: Tartu.
JUUSTE STIIL: Väga imelik! Lokkis!
TUJU: Hetkel enamvähem..
NAHA VÄRV: Mõnusalt pruun veel:P
VASAKUKÄELINE/PAREMAKÄELINE: Paremakäeline:)


Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes? Hanna.
Kus sa viimati käisid? Oma toas.
Kelle telefonikõne viimati maha magasid? Ema.
Kellele viimati helistasid? Vanaemale.
Kas sa naerad tihti? Oleneb tujust, kuid viimasel ajal mitte..
Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel? Ei kujuta ette..
Kas oled sõbralik? jah.
Kelle voodis magasid eelmisel öösel? ENDA:)
Viimased filmid, mida vaatasid? Don´t remember!

Mida sa tegid eelmisel keskööl? Magasin(A)
Mida viimati küpsetasid? Viineripirukaid?
Pikad või lühikesed juuksed vastassool? Pikad:D
Kas kannad käevõrusid? Vahel.
Hetkel kuulad? Tv jalgpalli kommentaare.
Mida sa suitsetad? Midagi.
Oled rahul praeguse eluga? Eriti mitte!
Teesklesid haiget, et puududa koolist? JAH:D
Mida näed esimese asjana vastassoo juures? Nägu:)
Kas sulle meeldivad raamatud? Meeldivad:P
Kas sa tahad abielluda? Ikka:)
Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? ikka suht paljudele tahaks minna, aga raha pole nii et ei plaani..


Gerttu pealt copysin selle:P Tuli lihtsalt isu midagi kribada:P

No comments:

Post a Comment