Friday, January 31, 2014

Time flies


Homme on juba veebruar. Jälle algas sünnipäeva trall pihta. Ei teagi, kas ma ootan seda, kes see ikka vananeda tahaks... Kuidagi ükskõik on, kunagi ma arvasin, et mu 20. juubel tuleb võrratu, suure peo ja kõikide tuttavatega. Nüüd on mul ükskõik. Nagunii ei tuled osad mulle kallid inimesed, seega miks seda oodata?
Aeg on väga väga kiirelt läinud. Alles oli mu 18. sünnipäev, mäletan seda hästi. Olin nii õnnelik kui isaga mu lubadele järgi sõitsime ning samas nii pettunud, sest isa ei lubanud mul koju tagasi sõita. Eile seadsin uuesti sammud ARKi ja tõin oma PÄRIS load ära :) Viskasin õhtul oma vahtralehed ka autost minema ja pärandan edasi. Enne ARKi viisin õe veel tema sõitu, kuidagi juhtus nii et ristmikul pööret tehes läks 1 käigu asemel sisse 3s ja auto lihtsalt suri välja. Mu taga oli väga kannatamatu naine, kellel oli hullult kiire oma punase mini autoga. Nii kui ma pöörde sain tehtud vuhises ta must mööda ja LENDAS! Ta tõesti lendas, lendas üle suure lamava politseiniku, oh kus see oli alles naljakas. See kuidas ta maandus, me Kristeliga surime naeru kätte. Vähemalt olid mul siis veel vahtralehed, aga noh kõigil juhtub vahest. Vahtralehed või mitte perse ronivad mõned juhid ikka. Eriti vihkan kui nad seda mäe peal teevad, kust ta teab, et ma tagasi ei vaju?
Igatahes ootan ma siis hullu põnevusega, mida see sünnipäev mulle pakub, eks näis. Veedan oma vaba päeva kallite kursaõdedega. Nii et seegi hea! Vähemalt hakkab üks ilus number, loodan, et ka hea aasta, kuluks ära :)

No comments:

Post a Comment