Sunday, January 5, 2014

One Year


Ma tean Sind kui imelist inimest juba terve AASTA ehk siis 12 kuud, 364 päeva, 31 557 600 sekundit - pikk aeg minu jaoks. Tundub, et tegelikult oled Sa kauemgi veel mu kõrval olnud. See aasta on olnud täis kõike - nii kirge, hoolivust ja suurt sõprust kui ka solvumisi ja tülisid. Ma ei saaks Sinuta, sest Sa oled mu kalju. Sa oled inimene, kes on mind selle aasta jooksul kõige rohkem toetanud ja kuulanud. Ma olen nii õnnelik, et otsustasin 4. jaanuaril 2013. aastal minna oma sõbrannadega välja ning pika moosimise peale veel  ka Shootersisse, kohta mida ma vihkan. Aga samas ka armastan, sest muidu poleks ma ju kohanud Sind! Aitäh Sulle selle aasta eest, mis oli tänu sinule positiivne ja täis rõõmu! Elu on tõesti ilus!

Pilt ühelt peolt Shootersis, Talle see ei meeldi. 
Mina, aga jumaldan seda.

No comments:

Post a Comment