Monday, December 2, 2013

Jõuluaeg


Ma vist olengi puhta hulluks läinud kõigega, mis mu ümber toimub. Või tõesti imeline jõulutunne on detsembri algul ka minuni jõudnud ja nüüd ei suuda ma oma rõõmu piirata. Vähemalt täna jõudis jõulutunne ka minu hinge! Nädalavahetusel sain oma esimese kingi valmis, sinna tuleb veel väike lisa, eks kui kingid kõigil käes, siis lisan pilte ka. Täna käisin veel kahel kingil järel ning homme ostan oma loosipaki ära. Ja siis on veel üks kink, millele on mõte olemas, aga loodame et saab teoks ka :) Riputasin jõulutulekesed, õigemini punased südamekesed ka üles ja otsisin oma päkapikukese kapile istuma ja mütsi välja :P Nüüd oleks veel lund vaja ja talvesaapaid, sisi oleks juba täitsa hea. Libe juba on, uisutada saab. Hea mõte tekkis mul ka selle aastase jõulupildiga, kahjuks pole meil saani, nii et teoks see ei saa. Nii kurb :/ Aga tuleb uus ja parem plaan!

Teie päkapikuke.

No comments:

Post a Comment