Friday, August 17, 2012

Sõprus on pärl, mis midagi ei maksa, kuid paljugi väärt on!




Veetsin 03.07-05.07 Haljalas Hanna juures! Oh kuidas ma seda tšikki armastan! Ta on üks osa mu südamest, mu suurest südamest. ma ei kujutaks ette oma elu ilma temata!  Mul on nii hea meel, et ta mu teele jäi ja ma ta leidsin.
Reedel läksin lõuna ajal Tartu. Veetsime koos linnas aega, siis 5 ajal Hanna õe Helena juurde. Helena sõbranna Eha tuli sinna, ning siis võtsime suuna Rakvere poole. Rakveres käisime poes, ostsime kõike head ja paremat. Ja siis Haljala. SÕime õhtust, veidi netis ja siis sauna. Õhtul lobisesime kämpas ja siis kuangi hiljahilja öösel jäime magama. Hommikul olime üsna vara üleval, läksime majja sööma, ladusime puid ja nautisime aega. Lõuna ajal viidi meid linna. Tšillisime Põhjakas ringi, siis jalutasime Teatri pargis, tegime hunnikuga pilte. kaks jalgratturit ehmatasid meid, üks sõitis ühelt poolt, teine teiselt poolt meid väga lähdalt mööda.. Põhjakas tuli üks tüüp mu selja tagant ja karjus TSAU.. Pärast saatis meile õhusuudluse. Oh.. Ja Põhjaka ees oli poissmees, kes müüs komme :D Hanna ostis talt neid siis 5 tk :D Teatri pargis jälitas meid mingi vanamees, kes tahtis meiega pilti teha.. :D Ja ajas midgai et kuidas ta neid meie pilte saab.. :D Ja mingi väikeste poiste kamp tegi meile luurekat. Nii et nalja oli kõvasti. Jalutasime Rakveres ja võtsime suuna bussika, et Haljala saada. Õhtu veetsime jällegi koos.. Pühapäeval ärkasime 11 ajal. Õigemini Hanna ärkas :D Ma ärkasin varem ja lugesin.. Sõime ja siis istusime netis, vaatasime telekat.. Puhastasime suure hunniku piparmünti.. Olime niisama.. :D Ja siis kunagi õhtul hakkasime kodu poole sõitma. Tegime veel kiire põike Hanna vanaema juurde. Saime väga maitsvat kooki. Ja siis Tartu! Algul ema polnud nõus mulle järgi tulema. Ja ütles et ma tuleks bussiga. Solvusin ta peale, sest siis ma oleks pidanud tund aega bussijaama juures väljas istuma ja bussi ootama. Viimane kord kui nii hilja bussi ootasin oli siis kui autokoolis käisin ja Piretiga ELva sõitsime ja bussikas kaklus toimus, politsei tuli kohale.. Nii et ma polnud vaimustuses seal üksi istumast. Helena pakkus, et nad viivad mu ära. Kui juba Tartus olime, helistas ema ja nõustus mulle järgi tulema. Pidin siis Aardla ristist ringtee Selveri kõndima oma 5 kilose kotiga. Ma polnud üldse õnnelik. Kõik kohad valutasid.. :D Aga see nädalavahetus oli seda siiski väärt, sest sain TEMAGA koos olla! :)

No comments:

Post a Comment