Friday, August 17, 2012

Kui su töö räägib iseenda eest, siis ära sega vahele.

Ma pole teab kui ammu oma tegemistest kirjutanud.. :) Ma isegi ei mäleta, millest viimati rääkisin ja ei viitsi järgi ka vaadata :P

Igatahes käisin juunis 25.06-08.07 Tartus RIMIs tööl! Juba 3 aastat järjest, kuna ma järgmine aasta malevasse enam ei saa, küsisin endale ka soovituskirja, et siis on ehk järgmiseks suveks kergem kuskile poodi kasvõi tööd saada ja natuke teenida. Seekord sain alko letti koristada, puuvilja ja suitse välja panna. Nii et oli omamoodi uus kogemus. Töö iseenesest on nagu töö ikka. Rullikud on rasked ja kaupa on halb kätte saada, palju on kükitamist ja küünitamist. Seega pole eriti mugav.. Aga kui makstakse ja on siuke võimalus midagigi teha on suurepärane. Vähemalt minu arust. Ma poleks tahtnud tervet suve üksi kodus istuda. Ja ma sain salt endale uusi sõpru, kellega koos oli põnev. Käisime ilusalongis huulepalsamit ja kehakoorijat tegemas ja tuletõrjes ekskursioonil. Nii et ka peale tööd jagus kõvasti nalja :)

Ning 16.07-29.07 olin Põlvas Ilupoes tööl. Kes veel ei tea siis mu ema avas Põlvas ilupoe. Ja kuna müüjale oli vaja puhkust ja me kodus niigi teeme Kristeliga vahel tema tööasju siis ta usaldas meid kaheks nädalaks sinna. Algul oli hirm suur, et kuidas me kahekesi hakkama saame. Kolisime selleks ajaks vanaema-vanaisa juurde (Maaritsast kuskil 2 km) ja ma sõitsin igapäev sealt kuskil 25 km Põlva ja tagasi.. Esimene päev oli toimetamist täis, kliente oli üsna palju ja ema saatis uut kaupa nii et see oli vaja vastu võtta ja välja panna. Mõni päev oli rahva vaene ja ma lugesin päris tihti.. Läksime ka Kristeliga mitmeid kordi tülli. Me lihtsalt pole inimesed, kes suudavad kogu aeg ninapidi koos olla ilma tüli norimata. Nii et nädala lõpuks oli meil üksteisest kopp es ja tahtsime väga koju saada. Üks päev käisid Helina ja Kristina mul külas ja lobisesid oma reisist ja suvest ning Anni käis oma vanematega meie poolt läbi, saime ta isale ka sünnipäeva kingi üle anda. Ning vanaema-vanaisa, tädi, täditütred, täditüre kutt ja laps tulid meid vaatama ja käisid poes.. Sõitsime kõik koos maale tagasi. Nii et kui esimese nädala olime maal vaid meie Kristeli ja vanaema-vanaisaga, siis teine nädal oli maja rahvast täis ja rahu peaaegu polnudki. Arvasin, et oleme peale tööd väga väsinud, aga polnudki. Üks päev aitasin vanaisal garaaži müüri laduda, kuna ta tervis pole korras ja keegi teine teda ei aita. Üks päev käisin tädi Ja Beritiga vaarikaid korjamas.. :) Nii et pm kuu aega sellest suvest olen ma töötanud. Õhtud veetsin niisama.. Polnud kedagi, kellega koos olla. Kõik sõbrannad olid kuskile kadunud..

21.07 käisime Biku, Martini ja Gretega AHJUS! :D Shanon oli seal jälle! :D Ma nii armastan ikka SHANONIT! :D Kahju, et mul eriti tuju polnud. Martinil oli suur probleem, et ta peab kainekas olema. Ja siis ta torises terve tee ja Biku üritas teda paika panna. Ka Grete juures ta vingus ja lubas kohe koju sõita.. Õnneks seda ta siiski ei teinud. Ahju jõudes polnudki järjekorda, kuigi esimene tund oli tasuta ja rahvast polnud ka meeletult. Nägin Ingridit, puhusime veits juttu ja siis läksin oma seltskonna juurde. Tantsisime. Martin oli päris tige.. Biku üritas teda lõbustada, õhtu lõpu poole see tal isegi õnnestus :) Aga mu tuttav, keda seal lootsin kohata ei tulnudki. Nii et see viis tuju veits nulli. Mis sa lubad kui tegelt ei tule, vähemalt teata siis! Aga TAAVI on ikka võrratu :D Seisime üsna keskel, täpselt ventilaatori all, nii et hea jahe oli :D Peale shanoni esinemist sõitsime Elva. Biku pakkus, et käiksime ELva klubist Püramiidist läbi. Mulle tulid meelde Elli sõnad, et kui kunagi sinna satud siis astu sealt kindlasti läbi. OMG miukest rahvast võib seal kohata! :D Masendav... Enam ma sinna minna ei taha :D Ja siis 5 ajal sain magama :D Üldkokkuvõttes oli ikkagi tore :) Aitäh Bikule ja Martinile, et nad jälle viitsisid minuga Ahju tulla! :) Eks ma tulen ka kunagi teile kainekaks :D

No comments:

Post a Comment