Friday, August 17, 2012

Rikkus on see kui sul on suur pere!


 US! Adria, Matt, Mina ja Kristel!
 Family! Vasakult: Mina, Elli ja Emma, vanaema, Ats, vanaisa, Adria, Matt, Arvi(kükitab), Kristel, Elf, ema, isa ja Ilona.
Vasakult: Elf, ema, Ilona, isa, Adria, mina,Matt, Emma, Kristel, Ats, Arvi ja vanaema. Pildilt on puudu vanaisa ja Elli.
 Vaade Tallinnale
Elf Vääna-Jõesuus


Paar kuud tagasi saime kirja oma sugulastelt Ameerikast, kus nad kirjutasid, et tahavad Eestisse tulla. Olime vaimustuses. Tädi tahtis neid enda poole. Kuna emal polnud selle vastu midagi siis nii ka läks. Eestisse jõudsid nad 29.07 ja koju läksid nad 12.08.. 29. õhtul käisime nendega tutvumas ja kooki söömas. Adria on 34 aastane ja ta abikaasa Matt on 32 aastane. Nad on suurepärased, võrratu paar! Kõigest millest and räägivad on aru saada ja nad tahavad Eesti keelt õppida, mis on väga positiivne. Kuna nad olid väga väsinud lennureisist siis lahkusime. 30. oli õhtusöök meie juures. Vaaritasin ja koristasin terve päeva.. Enne tulekutki käisin rehaga aeda läbi.. :D Nii mõnus oli istuda suure laua taga ja terve perega õhtut nautida. Nad jäid kauemaks meie juurde ja pärast saatsime nad tädi juurde. Rohkem me neid sel nädal ei näinud. Tädi oli neile omad plaanid välja mõelnud ja meid nendesse ei kaasatud. Nii et me olime ikka kõvasti solvunud. Laupäeval kirjutas Adria meile Facebooki, et ta tahaks ka meiega rohkem aega veeta. Seega plaanisime järgmise õhtusöögi esmaspäeval meie juures. Nii et jälle veetsin ma päeva koristades ja pliidi ääres. Aga õhtu oli seda väärt, kuigi jällegi oli meil perekonnaga ütlemisi ja ühele või teisele ei meeldinud üks või teine asi, aga see selleks. Teisipäeva veetsin Tartus. Käisin Hannaga lõunaka tuuril. Ja kolmapäeval sõitsime hommikul 8 ajal Tallinna koos Kristeli ja vanaema-vanaisaga. Käisime bussijaamast läbi ja ostsime mulle pileti neljapäeva hommikul 7.30'ks Tartu. Siis võtsime Adria ja Matti peale ja suundusime loomaaeda. ma pidin Kristeli süles istuma :D Sõime McDonaldsis hommikust ja siis jalutasime loomaaias. Saime kõvasti inglise keelt harjutada, mis on suurepärane. Siis sõitsime Pika Hermani juurde ja käisime Vene kirikus. Panime auto parkla ja vaatasime Paksu MArgaritat, Kolme õde ja läksime Oleviste kirikusse. Ronisime torni. Ooo.. Milline vaade sealt avanes. Terve Tallinn oligi nagu peo peal. Siis käisime restoranis söömas ja jalutasime Kadriorus, vaatasime presidendi residentsi ja Russalkat ning Laululava. Käisime Selveris, et osta kommikarp ja vein Liivile ja Guidole, kelle pool ööbisime ja kes meile õhtusöögi valmistasid. Lauas kostus kahte keelt - inglise ja eesti. Lihtsalt jube kui palju inimesed võivad rääkida. Aitasin Liivil lauda koristada ja kooki jagada. Matt naeratas ja pilgutas silma ning sosistas mulle mingi nalja. Ma ei saanudki selest aru täpselt aga naersin kaasa :D Ulatasin talle koogi tüki ja ta ütles mulle nii armsalt: Thank you darling! :D So sweet! Marko viis nad koju tagasi ja me sättisime magama. Hommikul viis Guido mu bussijaama. Saime kuskil 30 minutit bussiga sõita, kui kits bussi ette jooksis ja siis ootasime 30 minutit uut bussi. Pidin hambaarstile helistama, et jään hiljaks. Aga nüüd olen ka uue Sebe bussiga sõitnud. Ikka päris luks värk. Ainult Eesti tele kanalid jooksevad kokku. Peale hambaarstil käiku sain Kristiinaga kokku ja tulime minu poole. Sõime veits ja liikusime Elva linnavalitsusse, pidin pangas käima ja siis raamatukogus. Tagasi teel hüppasime poest läbi, et koju süüa ost. Adria ja Matt pidid õhtusöögile ja sauna tulema. Koju jõudes tegime kooki ja riisirooga. Ning lobisesime niisama. kristiina vaatas isaga telekat kui järsku elekter kadus nii tunniks ehk.. Siis sai saun valmis ja Adria ja Matt käisid saunas. Sõime, rääkisime juttu. Nad meeldisid ka Kristiinale väga. Nad lihtsalt on nii sümpaatsed ja särasilmsed :) Reedel läksime Põlva ema poodi vaatama. Nad tulid minu ja Kristeliga. Matt olevat tädile öelnud, et ma olen hea autojuht, kuigi mu auto suri 2 korda välja :D:D Põlvas jalutasime linnas ja käisime suveniiri poes. Tagasi teel käisime metsas seenel ja mustikal. Kiire käik apteegis ja siis kodust ELf kaasa ning vanaema-vanaisa juurde õhtusöögile. tegin kohustusliku aiaringi ning pärast korjasime Adriaga metsmaasikaid ja vaarikaid. Ning jalutasime mina, Kristel, Adria-Matt ja Elf hobuseid vaatama. Laupäeval me neid ei näinud. Pühapäeval ma ei jäänud kuidagi magama, kell 1 siis lõpuks jäin ja 3 oli juba äratus.. 3.30 olime tädi pool. Võtsime Adria ja Matti peale ning alustasime teed Tallinna poole. Tallinnas olime 7 ajal. Autos lobisesime tühjast-tähjast.. Nii kahju oli, kui nad hakkasid ära minema. Hakkasime Adria, ema ja Kristeliga nutma. Nad said nii kalliks meile! :) Loodan, et näen neid ikka veel. Nad kutsusid meid endale külla. Ja nad tahavad kindlasti veel tulla paari aasta pärast siia. Käisime Vääna-jõesuus mere ääres ja kuna kell oli alles 8 ei tahtnud veel isa tädi juurde minna, võtsime suuna Keila joale. Pole seal ikka üle 8 aasta kindlasti käinud.. Ja siis läksime mu vanatädi juurde, veetsime seal 2 tunnikest ja siis tagasi koju..

No comments:

Post a Comment