Friday, March 23, 2012

Uurimistööde kaitsmine.

Kunagi ammu alustasin siia kirjutamist, kuid kui pikk tekst valmis sai ja ma vajutasin Publish Post kadus kogu tekst ja ainult väike lõik sellest säilis, uuesti kirjutada ma ei viitsinud, aga teen seda nüüd kiirelt ja vast ka lühemalt kuna see oli ju pea kuu aega tagasi.
2.Märts
Hommikul läksin Kristiina juurde korterisse, käisin netis. 8.35 hakkasin Ülikooli kohvikusse liikuma. Saal oli õnneks väike, õpetajaid oli ka vähe alguses vaid 5, kaks läksid ära peale kahte esimest kaitsmist. Ma olin kaitsjatest viies, selleks ajaks jõudsid sinna ka meie 2 klassijuhatajat ja veel 2 õpetajat. Olin nii närvis, jalad värisesid all, käed värisesid, algul ka hääl natuke, kuid kui vaatasin saalis ringi, kõik need tuttavad näod, samasugune hirm silmis, siis hakkas kergem. Üritasin võimalikult rahulikult rääkida, et kõik oleks selge. Sain ka mõned küsimused, millele vastata polnud raske, nii et see kaitsmine polnudki kõige hullem. Pärast oli nii hea tunne, kergendus oli.. ah, et kõik teaksid siis mu uurimistöö teemaks oli ''Eesti liitumine euroalaga - kas kasulik või mitte?'' Peale minu kaitses veel 18 inimest oma tööd. Mõni töö oli eriti naljakas nt- uuriti vanglate erinevust, õpilane oli küsitlenud vange ja õpsid läksid asjast päris pöördesse, igatahes sai nalja. Kõik tööd kaitstud tehti vaheaeg, pidime 45 min. pärast kogunema, et hinded teada saada. Käisime söömas sel ajal, tagasi jõudes oli kõik vaikne, arvasime, et kõik on sees juba, ootavad meid, aga kui uksele lähemale jõudsime kostus sealt suur vaidlus, ju nad polnud siis rahul hinnetega, mida üks või teine soovitas. Kui nad olid mingile otsusele jõudnud kutsuti meid sisse ja teatati hinded. Ma sain VIIIE :)! Oln uhke enda üle, rvan, et nägin kõvasti vaeva ja see on hinne, mida ma väärisin :P

No comments:

Post a Comment