Saturday, March 24, 2012

Europe2012!

Pilte näete mu Facebook'i lehel! :) Siia laadimine võtab kaua aega, eks mõned panen ikka :P
Mõtlesin kirjutada oma reisist siis natuke.. :)
Tänu minu kiindumusele Nice'i ja Monaco'sse otsustas ema, et ta soovib ka neid kohti külastada. Nii pandi paika ka kuupäev, milleks sai 15. märtsi õhtu. Algul oli plaan minna koos Ketly perega, kuid nad ei saanud tulla, seega ema võttis kõik planeerimised oma kätesse ja ajas asjad korda. Teekond Eestis Prantsusmaale on pikk ja nädal, et sinna sõita ilmselgelt natuke lühike aeg, seega oli sõitu palju, kuid see polnudki nii hull. Aknast oli samuti kõike näha, kiirteel nagunii tee ääres peatusi teha ei tohi.. Sõitu alustasime siis 15. märtsi õhtul ehk 8 ajal.. Ja sõitsime kuni Viinini välja! Pikk tee. Viiini jõudsime 16. õhtupoolikul, meie hostel oli mäe otsas, nii et kogu Viin oli imeliselt näha, ilus oli vaade ka õhtul tuledes Viinile. Hommikul olime kõik varakult üleval, jalutasime enne hommikusööki ja ma istusin netis. Võtsime suuna Veronasse, Itaaliasse. Kohale jõudsime samuti õhtupoolikul. Meie hotell oli võrratu. Nii armas, mõnusad voodid ja diivan, telekas ja kapis köök :D! Läksime peale asjade ärapanekut linna, jalutasime Amfiteatrist mööda ja suundusime kuulsa Romeo ja Julia rõdu juurde! Šoppasime ka, Kristel sai endale lõpukleidi ja ma ühe võrratu pluusi :D. Pärast jalutuskäiku, käisime poes ja siis hotelli süüa tegema. Õhtul oli Kristelil dušši all väga lõbus! Seal olid need uued dušikabiinid, milles on raadio, 100 kraani või kohta kust vett tuleb.. Igatahes tal oli seal päris naljakas! Veronast sõitsime Monacosse. Tõesti ma olen armunud sellesse linna. Seal on kõik nii võrratu! Linn, mis on mäe küljele mere äärde ehitatud! Peaaegu kõik autod on sportautod, eriti ilusad, tänavad on kitsad, majad on uhked, tänaval ühele ja teisele poole vaadates on vaid väga kuulsad firmad.. Tegime pika jalutuskäigu ja siis sõitsime edasi Nice'sse. Jätsin fotoka tuppa laadima ning jalutasime mere ääres, meie hotell oli täpselt Inglise promenaadil, nii et 2 sammu ja ongi meri. Kui juba natuke jahe hakkas, läksime tagasi, vahetasin riided soojemate vastu ning läksime linna jalutama, tagasi tulime jälle ranniku äärt pidi. Seal on kõik nii sportlikud, järjest inimesi jooksis meile vastu või meist mööda.. Sõideti ratta või rulluiskudega või tehti lihtsalt kiirkõndi.. Hotellis tegime kiire õhtusöögi ja magama. Hommikul sõitsime imepisikesi mägiteid pidi Prantsusmaalt Itaaliasse. Teed olid kitsad, pöörded mida pidime tega olidki S-tähe kujulised. Mäed olid kahel pool, vaade oli võrratu, alla vaadates laius seal sügav org, väikeste küladega.. Sõitsime läbi Sveitsi. Ka see riik jättis sügava jälje mu südamesse. Algul oli kõik ilus roheline, vaatasin neid suuri lumiseid mägesid, mis tundusid kasvavat lõpmatusse, isegi pilved olid madalamal kui mäed. Kuid mida kõrgemale me sõitsime seda rohkem olid lund. Lõpuks saime suure lumetormi kaela, kõik kuused olid valged, nagu olekski jaanuari-veebruari kuu Eestis. Tegime peatuse ka Austrias, sõime õhtust, käisime poes. Edasi sõitsime Saksamaale Münchenisse. Kus ööbisime. Hommikul asusime Poola poole teele. Ööbisime Varssavis. Hommikul käisime Maximus'es. Seal oli nii lahe. Ema pidi oma poe jaoks sealt kaupa ostma ja me saime teistes poodides ringi kolada. Seal oli nii palju riideid, ehteid. Poed täis võrratuid kleite, kõndisime isa ja õega mööda poode. Isu tuli küll kõik ära osta! Kuskil 10.30 sõitsime minema, käisime veel Tesco's. Koju jõudsime 22. märts kell 00.08 nii et peaaegu 21. märts. Elfil oli nii hea meel, niutsus ja jooksis kõikide poole. Üldmulje on hea. Oli tore,ja see oli hea vaheldus koolile ja kodule. Ma reisiks hea meelega kogu aeg ja igale poole :P!