Saturday, July 25, 2015

Üldmuljed reisist

Oma reisiga jäin ma väga rahule. Hea meel oli näha sugulasi, kes meil siin külas olid käinud ja veel parem meel neid, keda kunagi näinud pole ning ehk kunagi enam ei näe ka. Kõik on minult küsinud, et mis koht siis mu lemmik oli, mis mulle enim meeldis. Tegelikult on sellele küsimusele äärmiselt raske vastata, kuna kõik riigid ja paigad mida külastasime on niivõrd erinevad, et raske on oma lemmikut välja valida või neid võrrelda. Igal kohal olid omad plussid ja miinused. Eks ikka mõni asi ei jätnud nii suurt muljet kui teine, kuid emotsioon on oluline. Ma siiani ei suuda uskuda, et olin kodust nii kaugel, teisel poole atlandi ookeani. Tänan kõiki, kes meid ülisoojalt vastu võtsid ja näitasid oma kodukohta! Tegite mu suve üheks parimaks suveks mu elus! See reis tegi kogu selle aasta palju paremaks, ma ei tea, mis ma teinud oleks kui arstid oleksid keelanud mul minna. Ühe aastaga nägin ära neli imelist riiki või siiski nelja imelise riigi killukest - Inglismaad (Londoni), Canadat (Toronto, Niagara Falls), USA (New York, Annapolis, Baltimore, Washington, Ocean city) ja Island (Lääne pool). Loodame, et järgmine aasta on ka seiklusi ja avastusi täis. Sean omale eesmärke, mille poole püüdlen, otsin asju mis teeksid mu õnnelikumaks.

1 comment:

  1. ütle ka vanaemale-vanaisale, et oled tänulik nii erilise suve eest!

    ReplyDelete