Friday, July 3, 2015

New York

Tee Torontost New Yorki oli võrratu! Maastik seal on imeline, need mäed... Kahel pool teed olid suured maisipõllud, kaunid farmid, armsad linnad imeliste majadega, aga ka metsad, mäed,orud, jõed..
Esimesel päeval New Yorgis võtsime suuna Manhattanil asuvale Empire State Buildingule. Vaade muidugi lummavalt kaunis. Kõrgust ka korralikult. Sain korraliku tuuri üleval(muidugi vanavanemate poolt). Õhtuks olin ma nii väsinud, et ootasin Viviani. Käisime toidupoes. Teisel päeval suundusime jälle Manhattanile, sõitsime laevaga Vabadussamba juurde. Saarelt oli kaunis vaade Manhattanile. Vabadussammas on ka aukartust äratavalt suur. Inimesi samba juures ka korralikut. Õnneks järjekorrad laevale väga hullud polnudki, vedas! Edasi suundusime Rockefeller Center'isse. Imetlesime St. Patrik's Cathedral'i. Ning suundusime Central Parki. Istusime pargis pinkidel, sõime jäätist, jalutasime, vaatasime inimesi, kes pargis aega veetsid. Kolmandal päeval käisime 11. septembri mälestusmärgi juures, kurb vaadata kõiki neid nimesid ja inimesi. Times Square - jalutasime tänaval, imetlesime linnamelu. Jalutasime Broadway'd pidi linnas. Käisime poodides, ostsin suveniire ja muud pahna. Viimane hommikupoolik New Yorgis, jalutasime üle Brooklyn'i silla, sõime jäätist.
Ilm USA's on tunduvalt soojem kui Canadas. Lõpuks kulusid mu õhemad riided ära. Päike paitas mu põski ja soojendas keha. Ohh.. kuidas ma armastan päikest ja sooja.

No comments:

Post a Comment