Friday, May 15, 2015

Kõige armsam varsake

Lugu sellest, kuidas ämmaemandaks käisin :)







Nimelt sündis 8.mai õhtul 23.49 Munakesel varsake. Poiss. Poisil nime veel pole, L tähega nime on natuke keeruline talle mõelda, pole nagu ühegi nime nägu. Nagu lubatud helistas Margit ja teatas, et Muna hakkab sünnitama. Olin nagu välk voodist püsti ja vahetasin riided, sõitsin talli. Naersin veel õhtul talle, et ei tule siit mingit varssa veel. Lahkusin tallist 21-22 vahel. Tol hetkel ei paistnud Muna küll kohe sünnitaja näoga. Aga näed selle ilmaime nägin ma ikka ära. Ootasime üsna kaua seda juba, kartsin et see juhtub siis kui ma kuskil kaugel olen. Kogemus on muidugi võrratu. See vaatepilt imeline. Varsake oli nii suur, nii ilus, nii armas, nii pehme... :) Lihtsalt kõige nunnum olevus.  Olen teda nüüd ühe korra veel näinud, need pildid on tehtud temast 4 päeva vanusena. Tunduvalt heledamaks on ta läinud, Margit arvab et temast tulebki hall hobune nagu tema isast. Ohh siis ta näeks ka võrratu välja.

No comments:

Post a Comment