Sunday, June 29, 2014

Aeg kaob justkui käest..


Viimati kirjutasin siia oma imelisest praktikast Puhtus. Peale seda polegi ma midagi teinud. Seega pole ka miskit pajatada. Ainult TÖÖ, TÖÖ ja TÖÖ. Vahepeal ikka puhkan ka, aga seda juhtub harva. Isegi Jaanipäeva ning enne ja pärast seda olin tööl. Seega ei mingit pidu. Vaid koju magama, et saaks natukenegi puhata. Aga mul on siht silme ees, niiet töötamine ja oma raha teenimine tuleb ainult kasuks. Onju vaja ise oma autol kindlustus maksta, plaan on minna reisima, natuke lähemale ja natuke kaugemale, aga eks näis mis see elu toob ja millised unistused saavad teoks, millised mitte.. Arvatavasti tuleb üks kulutus teha ka uue läpaka peale, sest ilma selleta, ei saa ju koolis käia. Nimelt juhtus väike õnnetus ja Elfike tõmbas selle laualt maha, nii et juhe laeb ja siis ei lae, muudkui jamab ja ots on kõver, aku on ka läbi. Pigem panustada uuele ja korralikule, kui juppe kokku osta ja lõpuks ikka rohkem kulutada. Aga eks näis.
Kohe ongi käes juuli, ning mu kallid sugulased tulevad meile külla. Ei jõua ära oodata, tahaks neid nii väga näha. Iseasi kui palju aega saame koos veeta, tänu minu graafikule ja nende plaanidele ning koolile. Tahan veel mõnda inimest näha ja aega veeta. Aga eks näis kui kiiresti juuli möödub. Juuni möödus igatahes välgukiirusel.

 
Käisin lõpetamistel juunis :) 
Palju õnne kõikidele tublidele lõpetajatele! Ning edu edaspidiseks. 

No comments:

Post a Comment