Monday, February 10, 2014

Tired of it

Miks rabeleda kui kedagi ei huvita mida sa teed? Mis mõttega olla oma vanematele hea laps kui keegi isegi ei pane sind märkama. Ja kui lõpuks ka märgatakse siis rikub ikka keegi kogu hea tunde. 
Pole just tore nädal otsa kodu koristada, kulutades selle iga päev oma aega ning keegi nagu ei märkagi. Või võtab endale õiguse siis veel toriseda ja sõimata kui SINA, kes sa oled nii palju vaeva näinud, et oma kodu oleks korras ja seal oleks mõnus elada, temaga pahandada mõni lihtsalt ei mõista kui väsitav selle suure maja korras hoidmine on. Kui palju vaeva see võtab ja kui siis lastakse üleni märg ja porine koer lihtsakt õuest tuppa siis tekib ausalt öeldes tahtmine otsida oma pesa, kus keegi ei korralda mingit korralagedust, kõik on alati nii nagu mina tahan, kellegi karvad või liiv ei ole mu talla all. Sest nii mulle ka elada ei meeldi. Üksi teha kogu töö ja siis saad veel sõimu, et julged öelda midagi vastu öelda või pahandada ja korrale kutsuda. 
Oeh, üks hetk saab kõigest kõrini.. Ja mõni ikka arvab, et ma olen ainult mingi kaunistus siin, kes lillegi ei liiguta. Kui teistele meeldib nii elada, noh siis elame, eks näis kaua.

2 comments:

  1. saan kah kogu aeg isalt pahandada, kui öösel, kui töölt koju olen jõudnud, nõusid pesema ja masinasse panema hakkan. ma ju kolistan =) põrssad =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noo sa tavaliselt tuled ka väga hilja koju :D Aga noh võiks ikka puhtust hoida natuke rohkem, mul on ebamugav. Ilmselgelt neil pole.

      Delete