Saturday, November 16, 2013

ÕPPIGE PARKIMA!

Tekib küsimus, et kust inimesed on load saanud ja miks nad parkida ei oska. Olgu, ka minul on parkimisega raskusi, koolis sai seda vähe tehtud, aga vähemalt ma tean, kuhu tohib parkida ja kuhu mitte ning kui ma end välja ei keera siis pargin mujale, et ei tekitaks teistele või endale kahju! Maaülikoolis tundub, et inimesed ei tea, kuidas parkida. Vahel tõesti pole kohti, aga kui ikka näed palju vabasid kohti on ja kellegi autod laiutavad väljasõidu teel nii et neist mööda ei pääse, siis ajab see ikka harja punaseks. Mis mõttes sa paned tee kinni, mis õigusega? Kust ma siis peaks sõitma, keelumärgi alt välja? Jah, neid olukordi on ette tulnud! Kahjuks on ka autosid vastu tulnud ja veidi nõme olukord, aga ma ei saa miskit parata, kui ma mööda ei mahu ja oma autot ära kriimustada ei taha. Või et te pargite teised inimesed kinni, ilusti risti oma auto teiste taha, ma ei keera sealt välja ega mul miniautot pole! Heal juhul ehk tõesti suure nikerdamisega saab hakkama, aga miks ma pean oma aega sellele raiskama?? Samuti pole vaja laiutada üle kahe koha, see probleem on rohkem küll kortermajade ja poe parklates, aga miks ei võiks üritada ilusti parkida, et teistele ka ruumi jääks. Teistega üldse ei arvestata, aga teiega peavad kõik arvestama!


Hakkaks ka hea meelega kõiki valesti parkinud autosid kaunistama ilusate kirjakestega! Äkki juhid võtaksid õppust?

No comments:

Post a Comment