Saturday, November 16, 2013

Live your own life, leave me alone!


It’s not needed to point out someone’s flaws.
It’s not needed to point out someone’s mistakes.
It’s not needed to bring up someone’s past.
It’s not needed to tell someone how to live their life.
It’s not needed to constantly tell someone the bad things about theirselves.
It’s not needed to always correct people.
It is not needed to put people below you and critize their life and the way they live it.


Viimasel ajal olen saanud palju kutseid peole või küsimusi, et miks ma sind eile peol ei näinud... Ilmselgelt sellepärast, et mul pole tuju peol käia, see aeg on kuidagi selja taha jäänud. Naudin seda, et ma saaks kodus olla ja tegeleks tähtsate asjadega, mitte et oleksin zombie ja kõik kohustused jäävad järgmisel päeval tegemata. Mõni küsija on isegi nii ülbe, et julgeb mind sõimata mõttetuks ja igavaks, kes oma elu ei ela. Aga seda ma teen, elan oma elu, aga teisti kui teie! Mul pole vaja alkoholi ja pidu, et end hästi tunda. Ma pean jõudma oma asjadega õigeaegselt valmis, muidu kuhjubki liiga palju kodutöid ühele päevale kui ma varakult ei alusta ja siis olen ma omadega ummikus. Võibolla mõni teist suudab tõesti 4 erinevat kodutööd teha 1- päevaga, siis mina seda ei suuda ja ei tahagi asju viimasele minutile jätta (vähemalt mitte kõiki asju).

No comments:

Post a Comment