Thursday, November 22, 2012

Uni, kus sa oled??


Väsinult vähkren jälle voodis, nii juba nädal..Käib kolks ja mu küünarnukki läbib valusööst.. Uni kus sa oled? Vaatan kella, see näitab 12 öösel. Keeran end ühelt küljelt teisele, ei miskit. Uni ei ole minuga, ei tahagi vist olla. Uuesti kella vaadates näitab see 1.34. Kas nii lähebki hommikuni välja? mõtlen. Aeg möödub kiirelt, mu pead täidab 1001 mõtet. Üks mõttetum kui teine, oskaks vaid aju välja lülitada ehk suudaks siis ka magama jääda. Kell näitab juba 5.27. Tunni pärast on äratus, mul on aga tunne, nagu ma polekski sõba silmale saanud, mis toimub? Ma pole üksinda, üksinda, üksinda. Mu hinges elad sa, elad sa. Laulab mu telefon ja äratab mind. Väsimus on suur ja voodist tõusta ma ei tahakski. Üritan äratust veel mõned minutid edasi venitada.. Uni, kus sa oled, palun tule minu juurde!

No comments:

Post a Comment