Thursday, October 18, 2012

Õpetajate päev

5. oktoobril oli õpetajate päev. Saime ka ühe päeva õpetajad olla :) Ma olin 4-6 klasside matemaatika õpetaja Pirgit Palm. Üks parimatest õpetajatest üldse :) Mul oli 2 tundi. Kolmas tund oli 4 klassiga. Õpilased olid väga aktiivsed tunnis ja tahtsid tahvlile teha, kuna lubasin aktiivsetele ''5'' panna. Mõned tublimad saidki :). Neljas tund oli mul 5 klassiga. Nad üritasid vahetunnis ja tunni algul nalja teha ja panid mind proovile. Kuid kui said teada, et võivad ''5'' saada töötasid kõik ilusti kaasa. Terve klass käis tahvli ees, ning tegid ühe ülesande omale vihikusse ning kõik, kes said õigd vastuseid said ''5'', ehk siis ainult kaks inimest ei saanud, kuna nad keeldusid seda ülesannet tegemast. Nii et ma jäin rahule oma tundidega :) Kui kõik klassid oleksid nii armsad ja teemad nii kerged, mida seletama neile peab siis isegi võiks õpetajaks minna õppima:) Pärast neljandat tundi oli õpetajatele aktus, mis oli lõpuaktuse vormis. Kõik said oma ''tunnistuse'' ja kiitus- ning käskkirjad. Õpetajate kohvikus sõime ka jääke, mis õpsidest alles oli jäänud. Kõik olid nagu loomad saagi kallal, nii näljased.. :D

No comments:

Post a Comment