Thursday, December 8, 2011

Naine roolis - Auto kraavis??



08.12.11! See oli nii super! Mõnes mõttes. Sõidud lähevad mul nii ja naa. Kord hästi, kord halvasti. Kõik sõltub tujust ja päevast..
Kella 13.00 sõit oli masendav. Mul suri auto väga palju välja. Pean miskit ette võtma, et see välja ei sureks!
Õhtul oli mul Piretiga pimeda sõit ka. Tegime vanal ARK'i platsil helkuri testi, ning siis sõitsime edasi Kambja poole. Piret ütles Aivole, et too peaks minu peale karjuma, et auto välja ei sureks. Aivo vastas talle selle peale, et naiste peale ei saa karjuda, et poiste peale, kes endast liiga palju arvavad nende peale tohib, aga naiste ei. Sest naistel läheb kõigega nagunii kauem, nad on aeglasemad. Veel lisas, et kui eksamineerija ütleb meile, et sõitsime tublisti, siis ta päris nii ei arva. Hakkasime Piretiga naerma, ning mõnitasime natuke Aivot. Nüüd teame, et kui Aivo ütleb tubli või super, siis päris nii pole! Piret rääkis talle ka sellest, kuidas me arutasime, mis siis saab kui Aivo meid Kambjasse jätma peaks. Piret lubas siis auto kõrval joosta mina kukil! Siis kui tagasi sõitsime hakkas Piret segast ajama ütles, et ma jõin seal taga. Mina vastasin: ''Kes siin täisealine on?'' Piret vastas: ''Mina... Aivo ka!''. See peale vastas Aivo: ''Olen vist jh!'' Naersime seal kolmekesi:) Tagasi kooli juurde jõudes, palus AIvo Piretil ulatada endale mapi. Järsku Piret ütles: ''Sa andsid mulle särtsu!'', Aivo vastas selle peale naerdas: ''Mis teha, ma olen särtsakas poiss.'' Igatahes nii lõbusat sõitu pole ammu olnud. Piret pidi jõululaulud ka kaasa võtma, aga unustas!
Ootan põnevusega uut sõitu. Koos sõita on tore, ma karda seda päeva kui peaksin täitsa üksi sõitma.
Ilm on nii ilus! Lund sajab. Mõnusalt valge on kõik. Kahjuks ei taha ma veel lund, kuigi jõulud võiksid siiski valged olla. Tahan enne load kätte saada. Aga aega läheb, kui mu sõidu veel edasi nii ebaõnnestuvad, saaks ma sellest väljasuretamisest jagu oleks kõik ok:)

No comments:

Post a Comment