Sunday, July 31, 2011

Unemati unustas liiva maha!



Viimane juulikuu päev on. Hämmastav kui kiirelt aeg lendab.. Aga see selleks.

Täitsa imelik, aga mul on raskusi uinumisega. Vahel läheb paremini, vahel halvemini. Kõik sõltub ka väsimusest. Kui olen päevast väga väsinud kukun kohe magama, aga kui miski on mu ärevaks teinud ei suudagi ma uinuda, ning võin tundide kaupa voodis väherda. Ma ei suuda oma aju mõtetest puhastada, õhtuks on kogunenud nii palju emotsioone ja mõtteid, et mõtlen neid voodis.. Aga siis ei saa kuidagi magama jääda. Jube lausa! Tead, et järgmine päev on vaja vara ärgata, aga mida ei tule on uni! Peaks vist õppima mõtete puhastamist tuleks kasuks:D Loodan igatahes, et kõik saab korda:) Kooli ajal seda muret pole, kuna nagu nii olen omadega nii läbi, aga hetkel...

No comments:

Post a Comment