Saturday, July 23, 2011

Minu Suvi!





Ketly'ga.



Minu suvi on möödunud täitsa kiirelt - Vahepeal nagu polekski miskit teinud, täielikud lüngad.

Juunikuus olin kodus, veetsin oma aega Elfiga. Käisin lõpetamistel ja tööl. Ning hakkasin raamatuid lugema, et päevad poleks nii igavad..

Juulikuu algul oli mul veel paar tööpäeva. Edasi puhkasin kodus, lugesin.. Jõudsin ka paariks päevaks maale ning mustikale. Samuti vedasin Ketu siia ja Anni tahtis väga paariks päevaks meile jääda :) Ketuga oli hea. Tegime palju-palju pilte, rääkisime, vaatasime filme, käisime ujumas ja jalutamas.. Ta valis mõnes mõttes halva aja, aga mul on hea meel, et ta siin oli, toeks. Anni käis nüüd hiljuti, ka temaga oli mul väga tore:) Jalutasime, rääkisime palju:D, lugesime, kiikusime, sõime, vaatasime filme, ujusime, ikka jalutasime:D ja õega koos mängisime veel igast lauamänge:D, muusikat kuulasime kah:D Nüüd olen kodus naudin veel viimaseid juulikuu päevi, teen nimekirja oma reisiks. Kolmapäeval lähen Rakverre:D JEEII! Ma olen nii nii happy! :D Lõpuks ometi saan 3 päevaks Hannale külla minna:D Loodan, et ta tuleb mulle ka augustis külla:P Igatahes, minu arust on super juulikuu olnud:D Kinos käisin kah Kätuga:D Ja kauplsein teda augustis enda poole:) Eks vaatab:)
Aga siis 5-16 august mind ei ole:) Lähen väiksele reisile:P Mida ma ei jõua enam ära oodata;)

No comments:

Post a Comment