Monday, January 17, 2011

Õhh..




Nädalavahetus oli üsna lõbus, kuid väsitav.


Vanaisa sünnipäev möödus üsna vaikselt, pere ringis.
Teel sünnipäevale otustas Elf, et ta ei taha enam taga olla ja tulla minu juurde, ronis mulle esikäppadega õlgadele ja sättis pea ka ilusti õlale:D Esimesed kaks korda oli asi päris naljakas:D Kallistas mind:) Kuid kolmanda korra peale oli isa juba väga pahane, et mis see olgu, ning neljanda korra ajal karjusid juba ema ja õde ka, tule maha, kus su koht on..


Pühapäeval käisid meil külalised, Luna, Egle ja Tarts. Luna ja Elf mängisid päev läbi, veidike puhkasid ja siis läks möll edasi.. Nii naljakas oli neid vaadata:P. Egle pani mulle läpakasse igast asju ja müttasime koertega metsas. Tarts tõstis tädi arvutil andmeid ümber. Lõpuks olid nad meie juures 10 tundi:D Ning kõik ei saanudki päris korda.


Aga see nädal tuleb kohutav, liiga palju asju on vaja teha. Need, kes meie koolis käivad, teavad küll miuksed õpetajad meil on ja palju meil õppida antakse. Homme on Geograafias töö, geo tööd on jubedad, õppima peab Powerpointi pealt, mida mul arvutis pole - GREAT! Ja mul on veel Informaatikas järeltöö tahan oma nelja, 5 parandada. Kolmapäeval on muusikas ja matemaatikas töö, ning mul on veel hambaarst ka nii et koju jõuan hilja, pluss mul on vaja fotograafia ära teha, kuidas ma ei tea, sest pole aega ja mõtteid pildiks Inimene tööpostil.. Neljapäeval on jälle Keemias töö, alles nagu oli-.- Õpetaja tahab meie hinded ära rikkuda, enne kursuse lõppu. Ja veel on vaja Geograafia riigi analüüs ära teha, mis on eriti haige, sest infot peab otsima inglise keelselt lehelt ja kõik on nii võõras ja haige.. Kiire nädal tuleb. Ning järgmisel nädalal on spordipäev, Hispaania keele töö ja ajaloo järeltöö (Don't ask..)

No comments:

Post a Comment