Thursday, January 13, 2011

TEMA..







Ma kõnnin tänaval, Ta kõnnib mulle vastu. Ta silmad säravad ning suu on naerul. Lähedale jõudes Ta kallistab mind ega ütle midagi, võtab mul käest ning vaikides alustame jalutuskäiku.
Sõnu polegi vaja, sest kõik on nii selge, loogiline.
Me vaatame teineteisele silma, ning muud polegi vaja.
Ta on mulle parima sõbra, poisi, kaisukaru eest..
Ta ei karda kedagi ega midagi.
Ning on üks igati aus ja siiras! Poiss, kes ütleb välja kõik, mida mõtleb, teeb ilusaid komplimente ning on alati olemas- ning just seepärast ta mulle meeldibki, seepärast ma teda armastangi.
Ta teab, mida tahab! - Hea haridus, kindel töö, reisida palju, oma kodu, abielu, lapsed.. Et kõik ta unistused täituksid.
Ta on see, kes mind kaitseb kõige kurja eest, vaatab õudusfilme hoides mult ümbert kinni ning rahustab mind, ega märkagi, et ma ammu magan. Kuid ka see, kes vaatab minuga armastusfilme, Titanicut ning lohutab mind kui ma kurbusest nutan..
Ta on see, kellest kunagi küllalt ei saa, ning kellega tahaks kogu aeg koos olla.
Lobiseda kõigist maailma asjadest või hoopis täielikus vaikuses lihtsalt hetke nautida.
See, kelle kaisus uinuda on kõige parem ja turvalisem.
See, kellega tahaksin rännata maailma otsa ja ringiga tagasi!
Talle meeldib õhtuti väljas olla ning vaadata tähistaevast! Lummavat tähistaevast! Seda võime koos teha terve öö..
Ta on nõus kõike tegema- lugema, suustama, kelgutama, ehitama lumememme.. Peaasi, et oleme koos.
Ta räägib ikka ja alati, kuidas oma lastele õhtuti kavatseb muinasjutte lugeda ning siis head ööd musi anda:)
Tema puhul on hea see, et ta arvestab teistega, ei tee midagi mõtlematut, mis teeks teistele haiget.
Ta on see, kes mu komistades kinni püüab:)
Ta on täpselt see, keda ma vajan! Keda tahan! Ning keda armastan!
Tema ongi see, kes paneb mu südame kiiremini tuksuma ning liblikad lendama! Teeb mu üliõnnelikuks:) Ja muud polegi vaja:P


Kuid kui keegi leiab kuskilt sellise armsa tüübi, võiks märku anda:D Sest mina pole sellist veel trehvanud;)

No comments:

Post a Comment