Friday, September 21, 2012

Libeda- ja ökosõit.


Libedasõidul käisin tegelikult juba augusti lõpus, aga mõtlesin, et enen ökosõitu oma muljeid ei jaga ka. Ökosõiduga läks aga aega, polnud lihtsalt aega minna..
Libedasõit siis. Toimus Pärnus. Hommikul kell 9 oli Tartust väljasõit. Ma üsna kartsin seda, prillid olid ka nõrgad, mõtlesin et ega sellest miskit head tule.. :D Tegelikult polnud see miskit nii hullu, aga nüüd mingit hullu adrenaliini laksu ma ka sealt ei saanud. Algul olime Pärnu autokoolis, õpetaja rääkis peatoe ja turvavöö vajalikkusest. Saime autoistmega 7km/h sõita, kuni lõpuks ''pidurid'' blokki vajutati ja lendasid vastu seljatuge.. Siis pandi meid autosse, mis keerati 360' ringi. Vot see oli jube. Lõpuks jäetigi pea alaspidi ja me pidime oma turvavöö lahti saama, ning autost välja pääsema. Mul see igatahes ei õnnestunud, turvavöö soonis jubedalt ja kui üks kutt mu kõrvalt mind aidanud poleks oleksingi sinna autosse ''surnud''.. Edasi võtsime end paari ja suundusime rajale. Olime Bikuga koos, ta sõitis enne. Isegi üsna hästi sõitis, arvestades et ta on pea 2 aastat automaadiga sõitnud. Ma ei saanudki 360' pööret teha, isegi vist 180' ei tulnud ära. Kella 6 ajal olin igatahes kodus. Noo vast sain ikka natuke targemaks, kuigi päris palju jooksis kõrvust mööda.. Ja hädaolukorras, kes teab mis meeles on ja mis mitte.
Ökosõit oli Tartus Lehariga 1,5h. Seda kartsin ka, kuna Lehar on korraliku ütlemisega. Tegelikult polnud midagi karta, ma kogu selle aja ainult naersin, imestan et suutsin isegi sõita, vahepeal jäin ta juttu kuulama ning magasin või unistasin nagu rohkem. Igatahes on ta väga-väga tore ja räägib mõnusalt palju, nii et autos pole imelik olla. Rääkisin talle oma hirmudest jms.. Ütles, et ei pea ma midagi kartma ja sõidan ka täitsa hästi :) Mis oli minu jaoks suur asi, sellist asja tema suust kuulda! :) Aga ma suutsin ikka auto ka välja suretada ja valesid käike toppida :D Ta ainult naeris ja ütles, et ta auto polegi ammu välja surnud. Ma läheks iga kell uuesti sõitu temaga, ma muidugi ei tea, kas ta on kõigiga siuke, aga mulle väga meeldis. Polegi ammu siukest toredat päeva olnud. Ta seletab asju hästi ja räägib tõesti juhtunud asju, kuulab ega ütle sulle halvasti, pigem naljaga. Nt. küsis mult kas ma ei viitsiks 4'dat käiku panna? Ütlesin et ikka viitsin. Või et kas ma palun ei tahaks kiiremini sõita? :D
Nüüd ootan 1,5aastat veel, et vahtralehtedest lahti saada. Püüan olla korralik autojuht ja mitte liikluseeskirju rikkuda. Kuigi Aivo ja Lehariga sõidaksin alati veel :)

No comments:

Post a Comment