Tuesday, February 8, 2011

Noorus on hukas!




Noorus on hukas!

Ma ei mõista noori, kuigi ma pole ju isegi mingi muldvana, kuid siiski. Tänapäeva noored on lollid, kasvatamatud ega mõista oma tegude tõsisust! Ja see ajab vihaseks! Tunnistan, et ka mina tahtsin kunagi kuhugi kuuluda ja olla koos ``lahedatega`` ning siis sai tehtud asju, mida praegu kahetsen, oldud koos inimestega, keda jälestasin ja vihkasin ning teen seda praegugi ja olen õnnelik, et mõistus koju tuli ja ma miskit lolli ei teinud.
Aga jh, noorus on hukas. Ka kõige pisemaid võid kohata tänaval suitsetamas, joomas, kaklemas, mölisemas..
Koolis peavad kõik end nii kõvaks, et õppida polegi vaja, piisab lolli mängimisest. Noored on ülbust täis, ning julgevad isegi oma õpetajatele öelda, et nad käisid peol või lähevad sinna, joovad, suitsetavad, ning nende ees omale mokatubakat huule alla toppida! Isegi narkotsi teha!!
Ja mõni loll liitub nendega, sest arvab et ta on nii jube lahe.. Kuid nii see pole. See teeb asja ainult hullemaks. Rikud oma keha, põhimõtteid, aga paljudele see vist korda ei lähe..
Niisiis ma vihkan inimesi, kes arvavad et nad on ägedad kui käivad teistega suitsul ja joomas. Ärge arvake endast nii hästi! See pole midagi head! Näitab vaid teie endi nõrkust;)!

Olen uhke selle üle, et ma ei pea jooma ega suitsetama! Ning tunnen lihtsalt rõõmu sõpradega olemisest!

1 comment:

  1. Noorus on koguaeg hukas olnud. Küsi oma vanematelt, kas see polnud ka mitte nende aja nii. Asjad küll arenevad nii lollustes kui ka kultuuris.
    Kuid miks lihtsalt elada oma elu igavalt maha? Oled korra noor ja seda tuleks nautida! Ma ei väida, et tubakas ja alkohol on hea või paha. Elus tuleb kõik proovida ja teha seda seni kui jaksad ja suudad. Küll vanana kahetsed...

    igatahes noorus on hukkas ja vanadus persses.

    ReplyDelete