Sunday, May 30, 2010

Tee unest enda sõber:P

Liison ja Indrek (Lille majast) korraldasi ürituse Tee unest enda sõber! See kestis 25-28. maini. 25 oli kontsert kaubamajas, kus esines Paks Matu, Roki..
26-27 olid loengud une teemadel. Lauljad rääkisid oma tööst ja magamisest..
28 e. viimasel päeval oli mitu üriust, kõige pealt orienteerumine, kus ma olin vabatahtlik, istusin Pirol 4 h. (kella 13.00-16.00) minuga koos olid seal Tartu Ülikooli arstiteaduse tudengid:D:D Nii et päris huvitav oli:P Peale seda hellasin Dianale ja me läksime Turu hoone juurde Padjasõtta. See oli nii lõbus:P Kõigile virutasid patjadega..Igasugused kaamerad olid kohal, ETV, Kanal 2, Tv 3. Reporteri telemees virutas mulle oma padjaga:D:D Ja sai kohe vastu kah:D:D Reporteri videot on näha siit: http://www.reporter.ee/2010/05/29/tartus-peeti-soda-padjasoda/
Peale padjasõda liikusime Lõunaka poole. Otsustasime, et lähme kontserdile. MA kahetseks väga, kui ma läinud ei oleks! See oli üks parimatest kontsertidest ja mis kõige mõnusam - inimesi oli vähe lõpuks kuskil 20.. Artistideks olid: Taavi Peterson, Kene Vernik, Kurioosne bänd (Paks Matu), Marten Kuningas, Vabatahtlik. See kestis kella 20.00-00.00.. Tulime koos Liisoni, Muumitrolliga ära. Tee peal sai ka kõvasti nalja:P Ja siis helistas ema ja teatas, et...!!

No comments:

Post a Comment